Toimitusehdot

Toimitustavat ja -hinnat:

  • Nouto myymälästä 0€ (ilmoitamme sähköpostitse kun tilaus on noudettavissa)
  • Alle 50€:n kuluttajatilauksissa postimaksu 7,90€
  • Yli 50€ kuluttajatilauksissa ILMAINEN TOIMITUS Postin tai Matkahuollon toimipisteisiin
  • Tukkuasiakkaille rahtivapaan tilauksen raja on 220 euroa (alv 0%), pienemmissä tilauksissa postimaksu 14,90 euroa+alv perille toimitettuna.

Lähetämme tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa. Toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Tilauksen yhteydessä pyydetyt tiedot tulee täyttää huolellisesti. Saapumisilmoituksen lähettämistä varten tarvitsemme myös puhelinnumeron. (yhteystietoja ei käytetä markkinointiin tai luovuteta kolmansille osapuolille)

Toimitusehdot

Lahjapiste/Rahkotec Oy (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot:

Sähköposti: myynti@lahjapiste.fi

Puhelin: 0456250344

Postiosoite: Jukolankuja 4 A, 43100 Saarijärvi

 

Tilaaminen:

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Maksaminen Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/ Maksutavat Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku. MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/ Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta 

Tukkuasiakkaiden maksutapana on lasku jolla 14vrk:n maksuaika. Ensimmäisillä tilauskerroilla tukkuasiakkaiden maksutapa on ennakkolasku.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Virheettömän tuotteen palautuskustannuksista vastaa asiakas.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

 

 

Palautus:

Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä pakkauksissaan. Palautamme tuotteista maksetun hinnan sekä alkuperäiset rahtikulut sen jälkeen, kun olemme tarkistaneet tuotteiden myyntikuntoisuuden. Palautuksen rahtikulut maksaa asiakas. Huomioithan, että noutamatta jätetty lähetys ei ole sama kuin asiakaspalautus. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus- ja lähetyskulut (20€), mikäli tilaus on asiakkaasta johtuvista syistä jäänyt noutamatta.

Palautusohjeet:

1. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse myynti@lahjapiste.fi 

2. Kirjoita viestiin palautuksen syy sekä yhteystietosi: nimi, puhelinnumero, osoite sekä tilausnumerosi.

3. Saatuasi vastauksen, vie palautettava tuote Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen ja maksa lähetyskulut lähetyksen yhteydessä.

4. Tilauksesta maksamasi rahat palautetaan viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti tuotteiden palauduttua varastollemme ja myyntikunnon tarkistuksen jälkeen.

Tuotteen voi palauttaa myös myymälään. Otathan mukaan toimituksen yhteydessä saamasi tositteen (esim. lähetyslista, tilausvahvistus tai ennakkolasku)

Yleistä:

Tuotteet toimittaa Rahkotec Oy / Lahjapiste, y-tunnus: 1615393-3, osoite: Jukolankuja 4 A, 43100 Saarijärvi. Yritys myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Toimitusehtomme ovat voimassa 31.1.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta ennen tuotteiden tilaamista verkkokaupastamme. Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Tuotteemme sijaitsevat pääasiallisesti myymälässä. Voit tilata tuotteen siirtämällä tuotteen ostoskoriin. Voit suorittaa tilauksen joko rekisteröitymällä ja tekemällä tunnuksen tai jatkaa rekisteröitymättä. Maksusuorituksen jälkeen saat aina sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Mikäli emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian. Jos olet yksityinen kuluttaja, Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautamme tuotteista maksetun hinnan sen jälkeen, kun olemme tarkistaneet tuotteiden myyntikuntoisuuden. Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian. Reklamoi lähetys viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia kuinka saamme korjattua virheen. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Autamme mielellämme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä: myynti@lahjapiste.fi

Vastuunrajoitus

Rahkotec Oy / Lahjapiste ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).